Kantoor

Administratie en ondersteuning

Neem een kijkje in onze keuken

Actief meewerken aan Relim

Op de kantoorafdeling ben je één van de belangrijkste krachten van Relim. Jij zult hier bezig zijn met administratie en het verzorgen van verschillende taken zoals post adresseren, promotiemateriaal samenstellen, posters en enveloppen klaar maken voor verzending en nog véél meer.

In de ochtend ben je misschien bezig met het verwerken van verschillende teksten. In de middag zou je zomaar eens kunnen meehelpen om het archief bij te houden. Misschien ben jij wel handig met computers. Dan zou het zo maar kunnen zijn dat jij lekker bezig kunt zijn met het klaarmaken van ons drukwerk. Heb je dit gedaan dan kun je het ook nog direct uitprinten.

Wat je taken ook zijn, je zult op ons kantoor elke dag met plezier meewerken aan een goed lopend bedrijf.

Zie jij jezelf dit allemaal wel doen? Kom dan snel met ons meewerken op het kantoor van Relimwaar je de kans krijgt om je verder te ontwikkelen. Wat dacht je van certificaten als :

Medewerker (financiële) administratie niveau 2

Medewerker secretariaat en receptie niveau 2

Medewerker ICT support (2)